Kepala Bengap


Aku tak tau ler... this 3 days ahead aku rasa kepala macam ada batu. I cant thinks wisely... kalau berfikir takat tur jer jauhnya, tak kemana-mana. May be i was stay within a very long time kot kat ulu ni. Keluar rumah nampak pokok, gunung dan anjing orang kampung. Tak tau la aku kan, tolong dowh... lol kalau kamu dalam keadaan yang macam ni kan... apa u nak buat?

Aku pi la memukat ikan, nyelam ikan dan masuk hutan. Ada gak hilang rasa bengap tu kan... tapi bila dah masuk umah, aku rasa ada batu gi atas kepala aku.  Bro... apa macam arh... ? lama-lama gila owh... aku tak nak gila awal... kawin tak gi, mana leh gila. Semalam aku tertidur kat sofa, buka mata hari dah gelap... my God, aku dah tido 8 jam.

Aduh3... tak boleh jadi nih... aku kena makan pil depression/stress. Karang aku makan erk... leh hilang sikit kebengapan kepala aku nih...

God bless me...

0 comments: